FAQ

Hoelang bedraagt de verzendtijd? 

Onze producten worden rechtstreeks verzonden vanuit het magazijn van onze leverancier, dat zich buiten het Nederland bevindt. De geschatte verzendtijd is 7-15 werkdagen.

Mijn bestelling heeft vertraging opgelopen en duurt langer dan 15 werkdagen. Wat moet ik doen? 

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt in het leveringsproces. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail Service@immensefit.nl of het contactformulier via deze link invullen: https://immensefit.nl/pages/contact

Ik heb een defect/beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen? 

Onze klantenservice staat altijd klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via e-mail Service@immensefit.nl of gebruik het contactformulier https://immensefit.nl/pages/contact

Mijn bestelling is niet compleet. Ik mis een aantal producten in mijn pakket. 

We werken met verschillende leveranciers, de producten kunnen apart worden verstuurd. Als er iets ontbreekt in je bestelling, ontvang je deze meestal na 2-3 dagen. Mocht je dit na 3 dagen niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail Service@immensefit.nl of gebruik het contactformulier: https://immensefit.nl/pages/contact 

Ik ben niet tevreden over het product. Mag ik het retourneren? 

Ja, wij accepteren elke retourzending binnen 14 dagen vanaf de dag dat je het pakketje hebt ontvangen. Zie ons retourbeleid. https://immensefit.nl/pages/refund-policy

Ik wil het pakketje terugsturen. Wat zijn de stappen die ik moet nemen? 

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail Service@immensefit.nl of via het contactformulier https://immensefit.nl/pages/contact. Zij zullen je het retourformulier geven. De retourkosten zijn voor rekening van de klant en wij betalen deze niet terug.

Wat is het retouradres? 

Ons retouradres ligt buiten de EU, dat is het adres van onze leverancier. Voor eventuele retouraanvragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via e-mail of via het contactformulier.

Heb je een fysieke winkel? 

We hebben geen fysieke winkel, alleen een online winkel: https://immensefit.nl/

Zijn de retourkosten vergoedbaar? 

Nee. We betalen de verzendkosten voor de retourzending niet terug. Dit wordt door de klant zelf gedaan.

Heb je een retouradres in de EU? 

Nee, ons retouradres is het magazijn van onze leverancier dat zich buiten de EU bevindt.

Waar kan ik mijn pakketje volgen? 

Je kunt je bestellingen hier volgen: https://immensefit.nl/pages/order-lookup

De tracking link werkt niet. 

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail of via ons contactformulier.

Waar kan ik mijn tracking code krijgen? 

Zodra het product uit het magazijn is, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de tracking link.

Heb je een telefoonnummer? 

Nee, we hebben geen telefoonnummer. Je kunt ons bereiken via e-mail of ons contactformulier.

Hier bij ImmenseFit hebben we besloten om de communicatie tussen ons en onze trouwe klanten voornamelijk online te houden. Dit online communicatiebeleid heeft de volgende redenen:

- De responstijden zijn drastisch verbeterd

- Alle communicatie is gedocumenteerd

- Dit creëert een extra buffer, zodat de medewerker de tijd heeft om de best mogelijke oplossingen aan te bieden.

- Door de analyse van de geleverde diensten kunnen onze medewerkers methoden en strategieën ontwikkelen om onze huidige procedures verder te verbeteren.

Hoe vaak worden de voorraden bijgevuld? 

De voorraad wordt gemiddeld elke 1 tot 4 weken aangevuld. Indien het gewenste product / maat / kleur na die tijd uitverkocht blijft, kun je ervan uitgaan dat het niet meer aangevuld wordt.

Kan ik mijn bestelling annuleren? 

We kunnen een bestelling annuleren als deze nog niet is verwerkt door de leverancier.